perjantai 1. maaliskuuta 2013

Up 'n' Go!

Tsaukki!

Huomasin etten ole kovin ahkeraan nyt taas kirjoitellut. Tämä kevät vaan tekee tulojaan, ja sitä mukaan kiireetkin. Meillä työhuoneeksi nimetty entinen remonttitarvikekasa on aika kiva. Se on melkeinpä valmis, ja siellä on jo kaikki tarvittava. Meinaan isot rahit, viltti ja tyynyjä. Siinäpä ne oleelliset. On siellä työpöytä ja tuoli ja tietokone ja kaikkea muutakin, mutta ne on ihan turhia. Tai no ei periaatteessa, koska niitten takia siellä viettää mami ja papi aika paljon aikaa. Ja koska mun pitää vahtia niitä kokoajan, niin minäkin vietän siellä paljon aikaani. Oon jo aika monta lelua raahannu sinne, mutta kun ne on mun lempileluja niin en voi jättää niitä sinne yksin yöksi vaan tuonne sitten mun kanssa nukkumaan alas.

Mamilla oli eilen vapaapäivä ja olin kuvitellut että se tarkottaa sitä, että me löhötään sohvalla koko päivä. Mutta ei. Se ensin hyöri ja pyöri kotona, sitten se lähti ja unohti laittaa mut kylppäriin (mitä se ei IKINÄ unohda). No minäpä tästä hermostuin ja kävin sitten kuivumassa olleen pyyhkeen reunaan merkkaamassa olemassaoloni. Ja kun mami ei siltikään tullut kotiin niin menin olohuoneen pöydänkulmaan tekemään isomman lätäkön. Loppujen lopuksi mami tuli kotiin eikä se yhtään tykännyt että olin merkkaillut. Mutta auttopas se, se kun lähti uusiksi jonnekin niin se muisti laittaa mut kylppäriin. Sainpas sen opetettua!

Kuulin kyllä illalla kun mami kertoi tapahtuneesta papille, että se ei ollutkaan unohdus, vaan tarkoituksella kokeili osaanko olla nätisti. No, eipä se siis putkeen mennyt, kuulemma seuraavan kerran kun olen yksin vapaana koko asunnossa, saan ne saakelin housut jalkaani. Kiva, hyvä minä.

Mutta huomenna on jeeeeeeeees päivä, on meinaan viikonloppu ja papi on kotona! Mami menee töihin, mutta kukapa sitä kaipaa. Papin kanssa on kiva olla kotona, kun sillon se yleensä pelaa pleikkarilla (minäkin olen kokeillut, en vaan osannut joten hermostuksissani pureskelin sen ohjaimen uuteen uskoon) jolloin saan vaan nukkua sohvalla. Toivottavasti sillekin ei iske joku siivousinto.. Äh, ei kai nyt sentään. Ei kai?

En tiedä tykkäänkö sittenkään viikonlopusta. Maanantai, tule jo!

Maanantaita odotellessa..

Ciao, Rico

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti