lauantai 15. tammikuuta 2011

Sosial Butterfly

Hola amigos!

Olipa ihmeellinen yö. Illalla hengailimme normaalisti alakerrassa, mutta kun oli aika mennä yöunille, huoltojoukot painuivat yläkertaan eivätkä ottaneet mua mukaan! Kyllähän ne siellä ylhäällä on aikasemminkin olleet, joten aattelin että no big deal. Nepä eivät tulleet sieltä enää pois. Nukahdin odotellessani omaan petiin, mutta kauhukseni yöllä huomasin heidän olevan edelleen yläkerrassa. Aloin nukkumaan, koska jossain vaiheessahan ne tulee sieltä pois. Vaan kun heräsin toisen kerran huomasin isäntäväen olevan edelleen poissa. Voi tätä paniikin määrää! Jossain vaiheessa kuitenkin nukahdin ja kun aamulla heräsin kolinaan, huomasin emännän olevan alakerrassa. Ne ei unohtanutkaan minua! Olin aika täpinöissäni kun sain seuraa pitkän ja yksinäisen yön jälkeen. Tähän väliin lisää kuvia ennen kuin jatkan päiväni kertomista.















Siinä on monta kuvaa tän päiväisestä kuvaussessiosta. Opettelimme myös istumaan. Se onnistuu joskus, joskus ei. En aina ihan ymmärrä mitä ne multa  haluaa. Istun silloin kun tiedän että mun täytyy istua. Tänään sain ensimmäisen vieraanikin. Hän oli pelottava. En halua tutustua muihin ihmisiin. Olin aika varuillani hänen kanssaan, se yritti antaa herkkujakin, mutta en luota siihen että ne olisi turvallisia vaikka emäntä ne hänelle antoikin. Lopulta maistoin häneltä herkkua eikä se ollutkaan myrkytettyä! Joten on hän ihan ok, mutta en minä vapaaehtoisesti hänen luokseen mene.

Lisää huomenna tai joskus. Hasta la proxima!
Besos, Rico

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti