perjantai 14. tammikuuta 2011

Kakkatykki

Eilen olin kakkatykki. Nimitys johtuu siitä, että olin kovin aktiivinen tarpeiden tekemisessä. Tänään onkin ollut toinen ääni kellossa, eivätpähän sano mua enää kakkatykiksi! Mä olen paastonnut tän päivän ni kakkaki pysyy poissa. Enkös olekin ovela! Tänään vietin ensimmäistä kertaa kahden keskistä aikaa isäntäni kanssa kun mamma meni kouluun. Leikittiin kovasti ja sitten oliki pakko vetää päikkärit ennen kuin nukahtaisin pystyyn. Koska olen tehnyt pieniä tuhmuuksia koskien petiin pissimistä, emäntä oli sitä mieltä että vaihtaa aina uuden peiton petiin. Nyt olikin jo sellainen tilanne, että papi kävi hakemassa heidän oman viltin ja pisti kahtia jotta mulla on oma puhdas peti. On muuten tosi pehmonen peti! Aattelin että pistän pari kuvaa siitä viltistä missä tulen nukkumaan kun lopetan tuon pisseillä kiusaamisen.



Seuraavana on toinenkin kuva siitä ekasta peitosta jonka saan takasin kun se on kuivunut. Mamma kun pesi sen tänään.. Yritin itekin mennä pesuvatiin mutta toi emäntä oli niin tyhmä ettei antanut ja sulki mut kylppärin oven toiselle puolelle..


Emäntä teki myös mulle oman villapaidan omasta vanhasta paidastaan. Se on ihan kiva nyt ku pakkaset alko taas kiristymään. Eikä tää oo yhtään tyttömäinen vaikka onki kuulunut nartulle. Naiselle. Sille. Mä tosin näytän mun mielestä aika lihavalta tässä. Vai?



Tähän viimesiksi kuviksi valitsin omat pose-kuvat. Ekassa olen mamin jaloissa tottakai, ne on lämpöset. Ei oo kiva istua kylmällä lattialla. Nää yhet kun kääri kaikki matot veks. En ymmärrä miksi, niihin oli niin hyvä tehä kakat kun oli jaloilla lämmin. Nyt joudun kyykkiä tuolla pihalla tai tuolla portaitten alla, sinne sentään pisti paperin ettei tarvi paleltua.. Toisessa kuvassa on mun lelu! Emäntä on kai tehny sen. Ja vikana kuvana on mun ihka ensimmäinen purutikku! En tosin pahemmin saa siitä palasia irti mutta on sitä kiva silti järsiä.






Tässä oli kakkatykin tänpäivänen päivitys, lisää kuulette taas joskus. Täytyy mennä ottamaan pienet päikkärit taas ni jaksaa sitten yöllä valvottaa!


Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti