sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Pyjama Party

Hola!

Tässä on vierähtänyt pari päivää viimeisestä kirjoituksestani. Olen saanut vieraita tänne ja tutustunut toisiin koiriinkin. Koirat on jees, niitä kun saa haistella turvallisen välimatkan päästä hihnasta ja sitten palata takaisin kotiin. Ihmiset onkin sitten eri juttu.. Ne kun tunkevat mun kotiin ja kiskovat syliin. Mutta olen kyllä alkanut sietämään niitä sen jälkeen kun ruokaa on ollut tarjolla. Vaikkakin on täynyt varoa ettei ne oo myrkyttäny niitä.. Leikkiä en kuitenkaan ole vielä uskaltanut vieraideni kanssa. Mielummin istun mamman tai papin sylissä.

Nyt kun pihalla on edelleen kylmä, noi ihmiset on yrittäneet keksiä mullekin vaatteita. Oli vaan aika ihmeellinen toi vaateshoppailureissu. Ensin mut sullottiin takaisin siihen vihreeseen koppaan missä mut tuotiin kotiin. Sitten koppa jonka sisällä mä olin, sullottiin auton takapenkille. Ja kaikista kamalinta oli että autolla lähettiin liikkeeseen! Ei huuto auttanut vaikka kuinka yritin. Sitten kun auto pysähty mut revittiin pois kopasta ja kannettiin kauppaan. Siellä oli ihmisiä lisää. Ne etti mulle kaiken maailman herkkuja joita en sitten paniikissa uskaltanutkaan maistaa vaikka kuinka ne mulle niitä tuputti. Sieltä omat ihmiseni ostivat mulle sinisen pyjaman. Ei kuulemma ollut tyylikkäämpää ulkoiluasua näin pienelle.. Laitan tästä kidutusasusta kuvan. Asuhan on siis hieman liian iso vielä..




Tossa viimesessä kuvassa on tän hetkinen asuni jota on paranneltu ponnarilla. On vähän lahkeet liian pitkät. Kiva mennä lenkillä tuo päällä, ei pahemmin nartut huutele perään.. Tai huuteleehan ne mutta siksi että näytän naurettavalta!

Mutta nyt takaisin johtoja repimään, sekin on aika kivaa ajanvietettä. Ja sillä saa ihmiset huutamaan! Haha.

Adios amigos! Besos, Rico.

1 kommentti:

  1. Oletpas todella söötti poika, Rico! Niin vantteran ja viisaan näköinen.

    VastaaPoista